Wszelkie reklamacje związane z zamówieniami będą rozpatrywane indywidualnie. Prosimy o niezwłoczne zgłaszanie ich w ciągu 10 dni od otrzymania przez Państwa zamówionych produktów pod numer telefonu: 667-585-667. W przypadku uznania reklamacji nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zareklamowanego towaru przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient (przelew bankowy lub gotówka) w ciągu 7 dni. Całkowite koszty odesłania przesyłki ponosi Klient.
Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu. W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z odpowiednim oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony, dotyczy to także opakowania. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba, że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
Zwrotu towaru należy dokonać na adres:
HAMMER Polska
91-463 Łódź,
Zgierska 73
Kontakt hammer@hammer.net.pl | tel. 601-334-070